28 februari

Måndag

Tog det lugnt på morgonen. Leo hade kommit ner till mig runt kl sex. Sen somnade vi om
till kl åtta ca då mamma ringde och väckte oss. Peter hade åkt redan halv sex. Vi steg
upp och hämtade Joel. Fikade sen i lugn och ro. Efter halv elva så bestämde vi oss för att
gå ut och gå med pulka. Ringde upp till Ante och Anna så dom kom också med oss.

Ante drog Anna opch Joel i varsin pulka och jag drog Leo på boben. Gick upp och förbi
Katarina och tog med henne på våran pulktur. Hon tog sparken. Marie låg i sparklådan
och sov så gott hon. Gick sen runt och hem till mig. Alla gick in här. Fixade kaffe och
hade det bara trevligt sedan. Först gick Ante och Anna hem. Sen gick Katarina och Marie.

Katarina o Marie kom ner igen vid femtiden. Peter kom hem efter dom kommit. Vi gjorde
snabb och enkel middag. Sen halv sju kom mamma ner och då for vi på syjuntan.
Katarina tyckte det var så himla kul att få följa med och sy. Hade med oss Marie dit med.
Trodde hon skulle vara en liten bråkstake som hon varit under dagen men där blev hon
en ängel. For hem igen vid halv nio. Skjutsade hem mamma och Katarina, sen hem själv.

Väl hemma blev det inte mycket gjort. Satt vid dator lite och gick sen och satte mig och
sydde och lyssnade på bok. La oss efter elva ca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0