28 mars

Måndag

Hade pyjamasmys till lunchtid. Killarna fick lunch vid tolv. Ante och Anna kom
ner då också. Sen klädde vi oss och så for vi ut och ragga :) Peter for och
jobba. Vi raggade till samhälle. For och kikade i affärer bara för att. Pappa
följde med han också. Han hade åkt ner tidigare. Besiktat bilen.

Sen raggade vi hem igen vid halv tre ca. For upp till Ante och Anna. Jag kikade
datorn (deras e snabbare) och Ante kollade ungarna. Mamma och pappa kom
hem efter fyra ca. Fick middag där och sen åkte jag hem. Ante följde med ner.

Mamma och Anna kom sen ner hit vid halv sju. Anna stannade här med Ante
och killarna. Ante skulle vara barnvakt medans jag och mamma for på syjunta.
Peter jobba som första bil.

När vi varit där en stund så ringde Ante. Leo och Anna hade krockat så Anna
blödde ur munnen. Leo hade fått ett jack ovanför ögonlocket. Mamma for och
kollade hur det såg ut och jag stannade kvar och sydde. Hon kom sen tillbaka,
vi fikade och surrade lite till och for sen hem.

Då jag kom hem så for då Anna och Ante hem med mamma. Joel sov redan
och Leo var vaken. Fick vara vaken en stund till. Somnade sedan i soffan.
Peter kom hem efter elva. Vi var vaken en stund till innan vi gick och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0