29 mars

Tisdag

Jag och Leo klev upp efter halv åtta. Peter hade åkt redan kvart över fem ca.
Ante kom ner och hjälpte mig med killarna så jag fick snabbduscha. Då jag
var klar hade han gett killarna fika. Så jag snabbfikade och medans klädde
Ante Leo och så for dom två. Jag klädde då Joel och så for vi. For upp och
lämnade Joel hos min mormor och morfar och sen raka spåret ner på samhälle.

Var nere precis så jag kom in på fotvården kl nio. Det kallas tajmning :D
Njöt där av att få fina fötter. Kl tio ca var jag klar. For och handlade lite och
sen for jag upp och hämtade Joel. När vi var hemma så hade han somnat i bilen.
Han fick sova tills han vakna och då var kl efter tolv. Gav han mat och sen for
vi ner på samhälle igen.

Väl nere igen gick jag in på lilla trådrullen. När jag var klar där for jag ner
till Ante som var på bc. Han hade precis tränat klart så väntade på honom
medans han duschade. När han var klar följdes vi åt till sportringen. Han
skulle köpa en träningsväska. Hittade en snygg :) Efter det for jag och hämtade
Leo och for sen hem.

Sen vi då kom hem har vi inte gjort något speciellt. La Joel kl åtta och nu sitter
Leo och fikar. Sen blir det sängen för han också. Då han sover ska jag softa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0