3 mars

Torsdag

Peter steg upp och for kl sju. Dom ringde och sa han skulle köra flygtaxi och sen
åkte han till Umeå. Jag och Leo klev upp halv åtta. Gav honom fika och gick sen
ner och eldade i pannan. Medans jag jävlades där nere så kom Ante. Skyndade mig
och gjorde klart och sen upp och fixa kläder till Leo. Ante klädde honom och sen for
dom ner på samhälle. Ante tog min bil. Tog upp Joel sen dom åkt. Bytte blöja och
sen fick han fika. Efter fikat tyckte jag han kändes så varm. Kollade temp och han
hade feber. Så fick bli en alvedon.

Vid tio ville jag duscha så ringde och hörde med Katarina om hon ville kolla Joel
bara en liten stund. ca 5-10 min senare kom hon. Marie var hemma med Lasse.
Är inge pigg lilltjejen då tänder är på väg för henne. Tur alvedon finns. Så då
Katarina kom ner duschade jag och sen gick hon hem igen. Vilken himla tut att
jag har henne uppe här nu. Fy så tomt det blit då dom åker hem igen.

Vid tolv ca så gav jag Joel välling och sen somnade han. Ante kom lite innan kl ett.
Vi åt lunch och sen tog vi med oss Joel och for på samhälle. Hämtade Leo först och
sedan ett besök på second hand. Hann sen in en sväng på westlins och sen på
blommona där det inhandlades en dörrkrans. Då vi var klara for vi och hämtade
Anna hos mormor och morfar. Sedan hem och lämnade Anna och Ante hemma.

Sen åkte vi hem. Och när vi kom hem så står Katarina hos oss :) Då vi kom in i
huset blev det fullt ös på ungarna. Men jag hann ändå fixa diskmaskinen och göra
pannkakssmet. Startade till och med dator och kollade in ikea en snabbis. Började
sen fixa pannkakor. Peter kom hem tio i sex och då var jag nästan klar med maten.
Satte oss och åt. Katarina och Marie också. Efter maten ställde vi bort och gjorde
sockerkaka. Peter skjutsade hem Katarina vid sju. Då han kom in igen så tog jag
hennes spark och for upp och lämnade den. Sen till mamma så hon fick hjälpa mig
med en sak. Medans hon gjorde det letade jag och Ante efter pinnar till min gunghäst.
Såklart utan resultat.

Gick hem igen kl nio. Väl hemma så gjorde jag det sista på "projektet" som Katarina
ska få. Peter tog fram fika och så fikade vi också. Sen la han Leo och nu är det väl
inte mycket mer som ska göras.

Phuuu... Blev helt slut på av att skriva allt detta. Känner nu efteråt att allt bara blev
en enda röra men får bli så ändå.

Lite bilder från kvällen också :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0