30 mars

Onsdag

Vi vaknade kl åtta. Peter och Leo for halv nio. Då dom åkt så hämtade jag
Joel och gav honom fika. Sedan tog vi det lugnt under dagen. Mamma hämtade
Leo och kom hem hit med honom. Vi fortsatte med att ha det lugnt :)

Jag gjorde middag så vi åt halv fem. Vid sex tiden så kom Ante ner och så for
vi på samhälle. Hade fått paket jag skulle ta ut. Egentligen skulle Ante fara ner
bara men hade lust att åka bil en sväng jag och killarna.

Då vi kom hem igen for vi en snabbis upp till mamma. Sen så åkte vi hem
och bytte till pyjamas. Joel la sig kl åtta och Leo somnade sen på soffan efter
nio ca. Jag softade då till efter elva ca. Gick då och la mig. Peter kom hem en
stund efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0