31 mars

Torsdag

Leo kom ner till mig kvart i sju ca. Han fick se på tv och jag drog mig
en stund till. Sen kom han igen kvart över och ville ha fika. Steg upp
och fixade det och så vi fikade tillsammans. Ante kom sen ner. Jag
klädde på Leo och sen for han och Ante. Tog min bil.

Då dom åkt så gjorde jag fika åt Joel. Sen efter fikat gjorde vi inge speciellt.
La Joel igen vid elva ca. Ante kom hit igen vid ett. Vi åt lunch, gav Joel lunch
och sen for vi ner på samhälle. Hämtade Leo, for på af, handlade och sist
lämnade vi xboxen som jag sålt. Och sedan hem igen.

Lämnade av Ante hemma och sen for vi hem. Gjorde oss middag till fem.
Och medans vi åt kom Ante och Anna ner. Då vi ätit klart så fick ungarna
leka. Ante hjälpte mig stöka undan. Jag gick ner och fixade eld i pannan
och fixade en tvättmaskin. Sen softade vi en stund och ungarna lekte.

Peter kom hem först och sen kom mamma och hämtade Anna och Ante.
Peter fixade att duscha ungarna medans jag hängde tvätt och startade mer
tvätt. Då jag kom upp var han klar med Joel. Så jag tog på honom pyjamas
och gjorde välling åt honom. Medans jag gjorde det fixade Peter Leo.

Och nu är Joel lagd, la honom åtta, Peter har åkt och Leo har fikat. Ska
snart lägga honom också. Sen sätta mig själv och sy och glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0