7 mars

Måndag

Leo kom ner till oss först vid sextiden tror jag på morgonen. La sig hos oss och
så somnade vi en liten stund till. Peter och Leo klev upp efter sju ca. Jag fick sova
vidare till halv nio ca. Peter och killarna hade redan fikat då. Jag kokade mig ägg
efter nio. Katarina kom hit efter halv tio ca.

Peter var hemma till ett ca. Då hade vi hunnit ge ungarna mat också. Ante och
Anna kom ner hit och var här dom också. Katarina och Marie gick hem efter ett.
Jag hade lagt Joel runt ett ca. Och då han var lagd gick jag, Ante, Anna och Leo
och la oss i våran säng. Kikade på film och skulle få ungarna att sova en stund.
Leo somnade efter två ca. Då filmen var slut så hade inte Anna somnat så vi gick
ut till vardagsrummet.

Joel vaknade efter tre ca. Väckte upp Leo då också. Ante och Anna for hem då
mamma kom hit vid fyra och hämtade dom. Jag hade då börjat göra middagen.
Gjorde lasagne idag. Peter kom hem så vi ät middag kl fem. Sen gick han ner
i källaren och skruvade upp hyllor på väggarna. Halv sju fick han komma upp
för då skulle jag på syjuntan.Då jag kom hem igen blev det inte mycket gjort.
La oss kl elva ca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0