8 mars

Tisdag

Peter var hemma imorse en stund. For efter tio ca. Och Leo är hemma idag. Dagmamma
är sjuk så blir nog hemma hela veckan. Blev sportlov då för honom :) Innan Peter
for så gjorde Leo ett fint kort till dagmamma så hon skulle bli glad :) Vid elva ca så kom
Katarina och Marie ner en stund. Vid tolv ca gav jag vi dom minsta välling. Sen la jag Joel
och Katarina gick hem för att lägga Marie.

Halv ett ca åt jag och Leo lunch. Ante kom vid ett och blev sugen han med så han tog
för sig han också. Katarina och Moa kom förbi en snabbis vid två ca. Då hade Leo hunnit
somna. Somnade på golvet men Ante lyfte upp honom i soffan. Efter tre hämtade vi
Joel och sen väckte vi Leo. Ante for hem runt fyra ca.

Efter fem gjorde vi oss middag. Och efter den har vi då bara tagit det lugnt. Ska väl ta
och lägga Joel nu. Leo han får sen vara vaken en stund till innan han också ska i säng.
Resten av kvällen ska jag då inte göra nå mer. Förutom att kanske duscha. Får se hur
det blir me de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0