9 mars

Onsdag

Peter for tidigt imorse. Leo hade då kommit ner redan men vi sov sen vidare till
halv nio nästan. Klev upp och en stund efter kom Ante hit. Så killarna fick sen fika
och så klädde vi oss. Jag gjorde fika att ta med och sen for vi upp till Klimpfjäll.
En resa bara för att, bara för att fara ut och åka och fika.

For sen hemåt igen då vi hade fikat och varit och gett Joel välling på hotellet. Var
hemma igen vid två ca. For då till Katarina. Ante for ner på samhälle. Jag och
killarna var uppe där till fyra ca. For då hem och gjorde oss middag.

Vid halv sex ca kom Katarina ner till oss. Hade bett henne kolla pojkarna medans
jag och Peter städade källaren. Medans vi då städade som bäst så dog våran fina
dammsugare. Fick sopa resten där nere. Ante kom ner med deras städdammsugare
men då var vi färdiga där nere redan. Katarina gick hem sju ca. Peter for innan kl
åtta för han  skulle köra till Storuman m. flygtaxi.

Jag la Joel efter åtta och Leo somnade på soffan efter nio. Gick upp och la honom.
Satte mig sedan vid dator en stund. Då Peter sen kom hem skulle vi ju då ta och lägga
oss men fick istället jaga en liten råtta som kommit ner i källaren. Gick ganska fort
och smärtfritt för den lille ;) hehehe... Sen la vi oss :)







The driver :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0