11-12 maj

Onsdag

For ner och lämnade killarna till kl nio. Följde sedan Peter till Stenmans. Efter vi
hade fikat där så for vi runt på samhälle och kikade. Lämnade bla in Peters ring
för förstoring och så köpte vi en kratta på OK för ynka 39 kr. Sen for jag hem
igen runt elva. Eller hem, jag or upp till mamma. Var där till halv ett ca. For hem
då och åt lunch innan jag for ner och hämtade killarna. Då jag hämtat dom for
jag och hämtade en klocka til E-M hos Davidssons och sen handlade jag lite äpplen
på ica innan vi for hem igen.

Gjorde middag så den var klar till fem. Peter kom hem och så åt han och for sen
igen. Innan jag la Joel sen så plockade jag ihop och bar upp ALLA leksaker till
deras rum. Så nu finns det inte en leksak här nere. La sen Joel efter åtta. Då han
var lagd så hade jag och Leo lite lill lördags mys, och tittade på Åtta hos stjärnorna
på fyran. Kikade sen bara runt tills Peter kom hem. Satt sen och slötittade tills vi gick
och la oss.



Torsdag

Steg upp vid åtta för då kom Leo ner. Gjorde fika och gav honom. Vid nio ringde
sjukan. Snackade med dom och då jag pratat klart hämtade jag Joel och gav honom
fika. Medans jag gjorde det så hade Farfar till ungarna kommit hit. Skulle bara tvär
låna toaletten. Då han åkt så tog vi det lugnt en stund. Efter elva ca så klädde vi oss
och for ner till Eva. Åt lunch där och for sen ner på samhälle. Jag skulle på bussgods
och kolla vad ett paket skulle kosta att skicka och så var vi på second hand. Fyndade
ett par DC skor för 40 kr. Bra då mina börjar säga ifrån. For sen och käkade mjukglass
innan vi rullade hemåt igen.

När jag och killarna kom hem så satt vi på bron ute en stund för att se om det kom
nån lastbil så Leo fick se. Och efter en stund så kom en och då var det killarnas farfar.
Det tyckte Leo var kul. Gick sen in och lugnade ner oss en stund. Jag vilade till och
med på soffan.

Vi åt middag kl fem och efter den har det inte hänt mycket. Ska ta och lägga Joel runt
åtta och sen se på semifinal 2 i Eurovison och se om Sverige kom vidare till final. Och
så ska man väl lägga Leo och sist sig själv.






Ja dom leker tror jag. Bild tagen 4 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0