16-18 maj

Måndag

Började dagen med att föda ungarna med fika. Kikade mig sedan i spegeln
och fick se jättekonstiga utslag. Röda små prickar runt ögonen och vid munnen.
Ringde sjukan och dom ville jag skulle komma in till elva. Till dess så klädde vi
oss och så hämtade vi Ante och Anna så dom följde med oss ner. När jag
var inne på sjukan så visste dom inte vad det var som jag fått. Inte ens läkare.
Men fick nå råd vad jag kunde göra och sen fick jag gå hem. Medans hade Ante
och ungarna varit ute i bilen och väntat. Innan vi for hem igen så ick jag in till
tandläkaren och avbokade min tid. Orkade inte fara på den då man är täppt
och hostar.

Väl hemma så stannade Ante och Anna nere här en stund. Då dom gick hem
så gjorde vi inget speciellt här. Peter kom hem och då gick jag upp en stund
till mamma. När ja kom hem igen blev det middag. Efter maten så tog vi det
lugnt en liten stund och sen gick jag på syjuntan. Blev inte mycket gjort för
mig där. Jag och mamma for hem efter åtta bara. Resten av kvällen hände
det inge speciellt.


Tisdag

Steg upp och gav killarna fika och klädde dom. Sen for jag ner och lämnade
dom hos dagmamma. Sen upp till Eva. Hade en Eva dag idag. Vi gjorde nå
ärenden tillsammans, åt lunch tillsammans, gick på davidssons, hämtade
killarna vid två, for på Stenmans och fikade och hade även med oss Ante dit
och sen for vi och så lämnade vi av Eva hemma.

Sen rullade vi hemåt. Väl hemma så gjorde vi inte så mycket. Peter kom hem
efter sex för han hade varit till Umeå. Blev lite sen middag men de funka. Jag
gick upp till ante och lånade datorn som vanligt. Gjorde snabbt bort det jag
skulle göra och gick sen hem. Vi la killarna och kikade sen på sånt vi hade spelat
in. Duschade och la oss vid elva ca.


Onsdag

For ner och lämnade killarna till kl nio. Sen upp till Eva och väntade på att hon
skulle göra sig klar. Hjälpte henne bära ut den sista packningen också. Sen for
vi ner och tog en fika på Stenmans tillsammans. Drog ut på den till elva ca. Efter
de gick vi som snällast upp på sportringen och när vi var klar där blev det en
hejdå syns snart igen stund. Sen for hon ner till Umeå för att i morgon fortsätta ner
till Ed igen. Jag for upp till mamma och kollade hundarna och lånade datorn.

For sen ner och hämtade killarna kl två. For sen upp till min morfar och så fikade
vi där med morfar, Ante och Anna. Sen hemåt. Väl hemma gjorde vi inge speciellt
alls. Vid fem åt vi middag då Peter kommit hem och sen så gick jag upp till mamma
för att låna datorn som vanligt. Kan säga att min dator är så trög när man ska
spela facebook spel som jag spelar så därför lånar jag mammas dator.

När jag nu snart är färdig med datorn så ska jag gå hem igen och lägga killarna.
sen ska jag se på The mentalist som jag spelat in och bara njuta av en lugnt stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0