2-3 maj

Måndag

Vi tog det lugnt på morgonen och fikade som vanligt. Peter for sen ner på samhälle.
Vid halv elva ca så kom Ante ner och så gick vi upp till pappa och Anna en stund.
Ungarna lekte och jag lånade datorn av pappa. Sen gick vi hem vid halv ett. Då
vi kom hem fick Joel mat och sen la jag honom. Jag och Leo vi tog det bara lugnt.

Vid fem ca så om Peter hem. Vi gjorde middag och sen gick jag på syjuntan. Då
jag kom hem Så kollade jag barnkläder som ska säljas och la ut på blocket. Ante
och Peter satt pch spelade medans. Jag spelade lite också då jag var klar.

Varför jag ska sälja kläder är att vi har rensat förrådet på övervåningen på lådor
och saker. Har gjort hyllor nere i källaren i stora rummet som vi har spacklat och
gjort i ordning. Kan säga att det blev super bra och mycket plats över uppe på
övervåningen. Nu kan man fylla på med nytt ;)

Tillbaka till spelandet då. Efter elva ca så gick Ante hem. Vi gick och la oss vid
tolv tiden ca.


Tisdag

Vi steg upp och klädde oss och gav killa fika och fikade själva. For sen ner och
for först och köpte blöjor innan jag for och lämnade killarna. Då jag skulle lämna
dom så kom både Ante och Peter dit :) Peter for sen och jobba och jag och Ante
vi for och köpte en dop present hos Davidssons. Sen åkte jag hem. Ante kom till
mig då han kom hem och sen for han upp till sig. Jag hängde tvätt3en och gick sen
upp dit jag med en stund. När jag gjort det jag skulle göra så gick jag hem och
fixade fram lunch. Ante om ner och åt han med. Sen for vi på samhälle och hämtade
killarna kl två. Raggade en sväng och for sen upp och hämtade Anna i Malgovik.

For sen hem till oss. Jag och Ante vi spelade medans ungarna lekte. Dom gick hem
vid fem och då kom Peter hem också. Vi gjorde oss middag och efter den så blev
det inte mycket gjort. La Joel vid åtta bara och sen en vanlig lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0