27-29 maj

Fredag

Peter for ner på morgonen för sista kursdagen. Jag och killarna tog det lugnt tills
det var lunchdax. Gav dom lunch och sen klädde vi oss och ut i bilen. For ner och
så hämtade jag Ante efter han ätit sin lunch. For sedan och så inhandlade vi mammas
morsdags present. Vi var färdiga precis då Ante började igen. Parkerade på
storgatan så han gick ner till sportringen den lilla biten och så gick jag och trollen
mina in till Peters farmor Maj-Britt och hälsade på där. Peter kom sen dit han med
då han var färdig på kursen. Var där en liten stund till och sen for vi hem efter fyra.

Väl hemma så fixade vi middag. Blev kycklinggryta med nudlar. Mums så gott det var.
Efter maten så gick jag en snabbis upp till mamma och lånade datorn. Då jag kom
hem igen var Joel lagd. Vi la då Leo och sen så hade vi det lugnt och skönt.


Lördag

Vi kelv upp och fikade som vanligt. Klädde oss sen och så for vi ner på samhälle vid tio
ca. Sen under dagen så höll Peter och svärfar på med att fixa in båren i nya taxin. Vi
åt lunch a la Frasses och var färdiga där nere vid fyra ca. For då hem och gav killarna
middag. Tog oss sen gårdagens middag. Fixade sedan lite saker hemma här i huset
och på datorn. Gick sen upp till mamma en sväng och sen hem igen och kollade att min
skiva var klar.

Ante kom sen ner och så for vi och raggade med hans bil en sväng. Kollade musiken
jag hade laddat ner. For hem till mig igen och så bytte vi till min bil och raggade ner på
samhälle en sväng. Var hemma igen vid tolv ca. Ante for hem och jag å Peter la oss.


Söndag


Blev väckt av mina goungar med kramar och pussar och fika på säng. Medans jag
fikade så underhöll Leo mig med att hoppa i sängen och Joel med att klättra på mig.
Steg upp efter jag hade fikat. Tog det lugnt sen en stund. Vid tolv gav Peter killarna
lunch. La Joel och sen for han och Leo ner och skulle fixa en sak åt B-A. Medans dom
var nere och Joel sov så softade jag :)

Dom kom hem igen lite innan kl tre. Då vaknade Joel och så fick jag en liten present.
Hade även en hemsk halsbränna och Peter hade glömt att köpa samarin så vi for ner
mot samhälle igen. Gjorde först ett stopp hos mormor och morfar och åt en bit tårta.
Mamma, pappa, Anna och Ante var också där. Fortsatte sen ner på samhälle och köpte
samarin och så gjorde Peter en sak innan vi for hem.

Väl ehmma igen fixade jag middag och Peter bakade. Jag gjorde spagetti och köttfärssås
och Peter gjorde kladdkaka och sockerkaka. Efter maten satte jag mig här för att kolla
lite och skriva bloggen. Ska nu ta och gå upp till mamma tvärt och sen hem igen och fika
lite kladdkaka och sockerkaka. Får se om jag får med mig Ante ner också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0