30-31 maj

Måndag

Hade en lugn och fridfull morgon tills pappa ringde och ville ha hjälp att
ställa upp 3 tält, för att kolla dom. Gick upp dit vid elva ca. Ställde upp
tälten då vi gick ut vid tolv ca. Slet sen ner alla på rekordtid då det började
regna. Och det regnade inte lite heller. Fick gå in och ge killarna lunch
medans vi väntade på att det skulle regna mindre.

Då vi sen gick hem efter ett så la jag Joel. Tog mig sen lunch lite innan
kl två. Leo somnade då precis i soffan. Då jag ätit gick jag och la mig för
att vila jag med. Blev så att vi alla "vilade" till halv fem ca. Men skönt
var det kan jag lova :) Steg upp och så gjorde vi oss middag.

Senare på kvällen så la jag Joel efter åtta. Mamma kom ner hit närmare nio.
Skulle kolla Leo medans jag gick upp och lånade deras dator. När jag kom
hem igen så gick mamma hem och jag la Leo. Tog det sen bara lugnt och såg
på film tills Peter kom hem. Då la vi oss.


Tisdag

Vi steg upp halv åtta och fikade och klädde oss. Sen for jag ner med dom till
dagmamma. Efter dom var lämnade så for jag till Erika en sväng. Ante följde
dit med för att gå husesyn. Det första jag gjorde då jag kom in var att nalla
lillbebisen. Snusade och gosade så mycket att han somnade hos mig. Fick
gå och lägga ner honom och sen surrade jag med Erika tills jag for halv elva.

For då och var med Peter en liten stund och sen for jag hem. Fixade lite här
hemma och åt lunch innan jag for ner igen och hämtade killarna och for och köpte
färg till den nya trä vagnen. Innan vi sen for hem så var jag upp och släppte ut
hundarna i detta hällregn som kom på eftemiddagen.

När vi kom hem så hann vi fika lite, jag hann hänga tvätt, vi gick upp och lekte
och sen vid halv sex ca så åt vi middag. Efter maten har vi inte gjort nå speciellt.
Ska nu ta och bada killarna innan dom åker i säng så jag kan gå och börja måla
på vagnen :) Efter det är färdigt blir det dusch och sen säng :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0