4-6 maj

Onsdag

For ner och lämnade killarna hos dagmamma som vanligt, var bara lite sen. Åkte sen
hem igen efter jag varit på kommunal. Eller hem jag for upp till Ante och var där uppe
tills jag for hem och åt lunch och sen for ner och hämtade killarna tidigare. Sen upp
i kyrkan och var på dop. Peter, Ante, Anna och morfar var också där. Sen fika efter det.

Var färdiga med allt kl fyra så då åkte vi hem. Peter kom hem han med efter oss.
Peter och killarna åt middag. Jag väntade en stund. Var fortfarande mätt efter smörgås
tårtan som vi fick. Peter äter ju inte de så han var ju hungrig. Sen under kvällen
gjorde vi inge mer intressant, bara la kilarna och la oss sen själva.


Torsdag

Steg upp i vanlig ordning och skjutsade ner killarna till dagmamma. Vart bara dom men
skulle ha kul ändå :) Sen for jag och snabbhandla innan jag for hem. När jag kom hem
så vek jag tvätt och prata i telefon. For sen upp till mamma och Anna. Hann vara där en
och sen for dom. Jag stannade kvar. Ante kom sen hem. Jag var där uppe tills jag for
ner och hämtade killarna till kl två. Ante följde med mig. For sen på second hand och
lämnade bort massa saker och sen for vi och hjälpte Peter med en sak. Var hemma igen
vid fem tiden.

Jag gjorde middag till mig och killarna. Peter kom hem vid sextiden. Efter maten så
började jag med att lacka bordet. Hann göra ett till varv innan vi gick och la oss också.
Under resten av kvällen så la vi killarna och kikade på Smallville. Ska se dom sista
säsongerna. La oss vid tolv ca.


Fredag


Tog det lugnt hemma hela morgonen. For sen ner på samhälle en sväng vid ett tiden.
Gjorde några ärenden. Lämnade bla några böcker till Torbjörn som Katarina ska ha och
så var vi och handlade. Ante hade följt med ner så han hade hunnit vara och träna och
bjöd sen på mjukglass :) For hem sen igen så vi var hemma till fem.

Väl hemma så packade vi in oss och gjorde sen middag. Efter den kikade vi lite på tv
och sen då vi ställt bort gick jag och Leo upp till pappa, Anna och Ante en stund. Peter
skulle lägga Joel medans. Ska ta och se vad man ska göra resten ta kvällen nu. Kanske
ta och fixa resyggsäcken för i morgon då jag och mamma drar till IKEA över helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0