7-8 maj

Lördag

Steg upp och gick ut och vänta på bussen med mamma halv sex. Sen satt
vi på bussen ner till Sundsvall för att vara på IKEA hela helgen. Vi kom fram
dit vid elva ca. Började med att göra bort ikea först. Sen då vi hade blivit
ganska så less efter bara ikea så gick vi och åt glass och bara fördrev tiden
i väntan på att bussen skulle gå till hotellet. Den gick dit fem. Vart sen inte nå
mer gjort denna dag.


Söndag

Vi setg upp och fikade vid halv nio. Sen avgick bussen så vi var tillbaka på
ikea vid kvart i tio. Fick vänta till det öppnade tio. Vi var på Birsta city hela
dagen idag. Köpte lite saker till Anna bla och så köpte jag saker till killarna.
Plus att vi köpte lite annat smått och gott. Åt sen mat på McDonalds vid ett.
Såg på The Moniker som spelade samtidigt och sen kikade vi lite till och sist
innna vi gick till bussen kl två så åt vi en glass. Bussen gick hem kl tre. Men
busschaffören skulle vara vid bussen två så då gick vi dit för då va vi less.
Var hemma i byn vid halv åtta. Pappa, Ante och Anna väntade på oss så dom
hjälpte mig bära in sakerna innan dom for hem. Peter och killarna kom vid åtta.
Hade varit hos Farmor hela dagen. Grattade gubben min på födelsedagen och
sen gick jag upp till mamma en stund efter jag hade plockat bort allt. När jag
sen kom hem så myste vi framför tv och la oss sen vid tolv ca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0