9-10 maj

Måndag

Vi tog det bara lugnt på morgonen. Peter var hemma till ett ca. Hann äta lunch
med jag och Eva. Eva hade kommit upp vid halv ett ca. Så det blev då kyckling
gryta till lunch. Joel hade vi lagt vid tolv ca. Då vi ätit lunch så åt vi fika som Eva
hade köpt med sig och så kikade vi på Trassel. Leo somnade efter en stund hos mig.

Så jag och Eva vi kikade på Trassel. Väckte sen Leo vid halv fyra. Hämtade Joel
och så gick vi ut en stund. Gick upp en sväng till mamma och co också en sväng.
När vi kom hem igen så for Eva hem. Vi gick in och så började jag med middag.
Efter maten vid halv sju så kom min morfar. Skulle vara här tills Ante kom tillbaka
från samhälle. Peter första bil. Jag gick på syjuntan. Efter den följde jag med mamma
hem och lånade datorn. Sen hem och fixade välling till Joel så han fick lägga sig.

Ante gick hem då hockey andra halvlek var slut. Jag la Leo och sen softade jag
vid tv tills jag la mig elva. Peter kom hem efter en stund.


Tisdag


Vaknade åtta imorse så blev lite stressigt. Tur Ante kom ner och hjälpte oss. Vi for
och så lämnade vi barna till nio hos dagmamma. Sen till ica och handla åt E-M och
till mig själv. Sen hem en sväng och så lånade jag dator igen och sen ner igen.
Hämtade Eva på vägen ner. Lämnade Ante på BC och sen for vi och käkade pizza.

Vid ett hämtade vi killarna. Eva for och lämnade jag och Leo på sjukan och for sen
och ragga med Joel. Jag och Leo vi gick in och så mätte och vägde vi honom. Träffade
sen barnläkare och hon tyckte allt såg bra ut :) Han har gått upp 1 kilo sen jul. Bra :D
Eva och Ante hämtade oss och vi for och köpte mjukglass. Sen hemåt, lämnade Eva
och for upp till mamma. Blev sen kvar där.

Snart middag här hos mamma och sen ska vi hem och duscha ungarna. Lägga dom '
vid åtta och sen bara ha en lugn kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0